Založ si blog

V Emiratoch

Moje cestovanie vlastne zacalo ked som sa vracal zo Slovenska spat do Australie. Zastavil som sa v Dubaji na dva dni. To co som tam prezil bolo fakt super a miestami neskutocne. Prvy den som si presiel Dubaj (autom). Nechal som sa povozit a sofer mi pri tom hovoril zaujmave veci. Videl som slavny 7 hviezdickovy hotel, Jumeira beach (kde byvaju ty najbohatsi v Dubaji), kralovsky palac, Jumeira hotel (ktory je mimochodom hned pri naj hoteli sveta). To bolo vsetko prvy den. To som ale nevedel co ma caka na druhy den.

Zabookoval som si pustne safari. Dozvedel som sa ze je to fakt super tak som sa tesil. Uz pred odletom som chcel ist skusit lyzovanie. Rano sa mi sice moc nechcelo ale po prehovarani som nakoniec isiel. Bolo to fakt sialene. Pridete do nakupneho centra (Polus alebo Aupark je oproti tomu mala zahradka pred panelakom). Zacal som teda hladat kde sa da lyzovat. Nakoniec sa mi to podarilo. Spravil som fotky z vonku a siel som zistovat ako sa da dostat dnu. Po tom ako som zamenil peniaze, kupil listok a nafasoval vsetky potrebne veci k lyzovaniu (oblecenie, bundy, mikiny, tricka lyziarky, lyze (palice som zobral az neskor)) som vosiel dnu. Kedze som fanaticky lyziar tak som sa tesil ako maly chlapec. Vedel som ze kopec to neni boh vie aky ale pre srandu a to ze som lyzoval v Dubaji som aj tak siel. Vonku bolo okolo 20 a vnutri minus 4. Takze sranda. Ticket som mal kupeny na dve hodiny ale samozrejme ze mi to stacilo. A aj tak o pol 3 som musel byt spat na hoteli pretoze o 3 mi zacalo safari. Tak som si teda polyzoval a pri tom am sledovalo kopu ludi z restauracii a dalsich priestorov v nakupnom centre. No proste uplna bomba a neskutocna sranda (keby tam bol este neikto somnou). Ale aj tak som sa bavil a samozrejme som si to aj uzil. Cele ma to vyslo na 200 dirhamov (3 dirhamy je 1 americky dolar). Takze to ani nebolo take drahe.

Prisiel som na hotel na chvilu som sa natiahol a hor sa na safari. Bol som plny ocakavania pretoze mi o tom hovorili len same pozitiva. Zacalo to nudne pretoze sme sli asi 40 minut po normalnej ceste ale zrazu sme zatocili konecne na piesok. Tam sme pockali na dalsie vozy od cestovky (za ten cas vodici trosku sfukli gumy) a po asi pol hodinke (pocas ktorej som robil fotky) sme vyrazili. Lepsie to mohlo byt uz len vtedy keby som to soferoval sam. Fotky som velmi nerobil ale viac som filmoval. Hadzalo nas to zo strany na stranu, piesok lietal okololo celeho auta (Toyota Landcruiser). Chodili sme sikmo, rovno, do kopca, z kopca, po vrchu dun, po spodku, v strede. No porste uzasne. Po nejakom case sme mali zastali a trosku sme sa natiahli. Videli sme tavy a neskutocne krasny zapad slnka v pusti. Naozaj je to krasny zazitok. Par japoncov si hadzalo rugbyovu loptu ale ja som im vela pozornosti nevenoval. Vodici sa medzi sebou miestami hecovali kto kde a ako pojde. No porste ako maly chlapci (ale bolo vidiet ze ich to nesmierne bavi). Ani neviem ako dlho to cele trvalo ale bolo to neskutocne. Od toho ako som sa drzal mi strpla ruka a obcas aj noha. No ale uzasne. Urcite ked budete v Dubaji alebo Abu Dhabi alebo v na nejakom takomto mieste tak si to objednajte (200 dirhamov). Podvecer sme dozazili do beduinskeho tabora. Tam som vyuzil moznost povozit sa na tave. No a to vam bola sranda tiez. Nevie ci ste sa niekedy vozili na tave ale najvacsia sranda (aj ked som bol trosku vystraseny) je ked sa ide ta tava postavit a ked si ide opat sadnut (lepsie povedane klaknut). Takze sa postavila a na mojej tvari sa zjavili rozne vyrazi pro tom ako sla hore. No a potom len kracala. No a to bola pohoda. Na zaver ked sla k zemi som sa opat trosku ksichtil ale bolo to lepsie ako na zaciatku. Po tomto zazitku som vosiel to tabora. Zrazu som zbadal vodnu fajku. Pravu arabsku vodnu fajku. NIE NEHULIA TRAVU ALE NEJAKY OCHUTENY TABAK!!!!!!!!!!!! Tak som samozrejme okostoval a bolo to fakt super. Do tohto momentu som prezil v jeden den lyzovanie, jazdu po pusti, vozenie sa na tave a este aj vodnu fajku. No super. Este nas cakalo pustne BBQ. Medzi tym som nakupil nejake suveniry a nechal sa vyfotit v tipickom arabskom obleceni. Musim povedat ze je fakt super al eneviem co nosia pod tym:). Ako som sa tam prechadzal zacalo sa podavat BBQ. Musim sa priznat ze ani neviem presne co to bolo ale bolo to naozaj super. Neskor sme mali aj ovocie takze fakt uzasne. Po jedle bolo este predstavenie brusnej tanecnice. No a kedze som to na zivo nikdy nevidel tak som bol nadseny. Bolo to fakt super. Len skoda ze sa to nedalo dobre fotit tak som si aspon spravil par videi. No a medzi tym som si spravil krasne fotky mesiaca. Po tomto predstaveni nastal koniec a bol som aj rad pretoze na druhy den som letel do Sydney. Prezil som naozaj neskutocny den. Lyzovanie, pust, vozenie sa na tave, fajcenie fajky, lacne topanky a lacne kabelky a to vsetko za jeden den. No vazne Bezva

Moj zivot v Prahe

08.03.2014

Po dvoch mesiacoch udomacnovania sa v ceskej metropole som sa rozhodol, ze nadisla ta chvila – teda, neviem, aka “ta” chvila napadla prave vam, ale na mna dolahla tazoba vyvolana pocitom, ze volny cas netravim zmysluplne. A tak som sa zamyslel… Po rokoch relativne usporiadaneho zivota, ktory zahrnal aj ciastocne usporiadanie volneho casu, sa zrazu objavila diera. Ziadny serm. Ziadna [...]

Tri zaujimave filmy

14.02.2014

Milovníci filmov si iste všimli istý trend. A to taký, že každoročne vznikajú filmy, ktoré sa hlavne americkému publiku snažia pripomenúť ich históriu. Uplynulý týždeň som si pozrel tri historické filmove novinky natočené minulý rok. Všetky tri sa snažili vyrozprávať čosi z ťaživej minulosti černochov. Učinili tak Američania a Briti. Začal by som spracovaním [...]

To uz aky hnus davaju v telke

02.02.2014

Nastylovať sa za dve hodiny a 500 eur dokážu len skutočné nákupné maniačky. Ale len jedna z nich môže byť tá pravá! Presne takto znie pútavý slogan televíznej relácie, v ktorej si prídu na svoje fashion nepochopené dámy a vševediaci stylisti.Priznám sa, že tento program pravidelne nesledujem, ale občas pri tom nekonečnom prepínaní medzi reklamami, na to človek či chce [...]

Medveď

Vlani 14, tento rok už 10. Stretnutie s medveďom môže mať fatálne následky. Ale čo stretnutie s diviakom?

20.04.2024 15:49

Medveď reaguje útokom alebo agresívnym prístupom častejšie voči ľuďom, ktorí sú pri stretnutiach aktívni.

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 28355x
Priemerná čítanosť článkov: 2181x

Autor blogu

Kategórie