Založ si blog

Archív: november, 2013

Neprijemna tma

V nedeľu večer sa vyberieš do mesta. Stretneš človeka.Mnohí sú turisti. Niektorí snáď na rande. Niekto ide ešte večer do kostola. Niekoľko desiatok ľudí za skutočným cieľom. Majú číra,maskáčové bundy, nacisticke mikiny, tricka, kanady topanky, hlavu takmer holú, kapucňu… Tma sa zasnúbila z hmlou. Predvádzali svadobný tanec., oblepený čiernym vlhkom.. Je mi […]

Pokračovanie článku

Na cundri

Život v meste nás ubíja. Počas týždňa sme vo svojich zamestnaniach, no ihneď ako nadíde vytúžený piatok, pobalíme si veci, do batohov naložíme proviant, oblečieme si oblecenie zo sedemdesiatych rokov; alebo si natiahneme flanelové košele, a slušivé tesiláky vymeníme za hriešne džíny. Nasadíme si kovbojské klobúky, obujeme topanky, kabelky a hurá za dobrodružstvom do […]

Pokračovanie článku

Výlet na bicykli

V nedeľu ráno som sa zobudil a vidím, že bude pekný deň…Našúpal som do seba raňajky, zalial to kafe a poď ho na bicyklový výlet do okolia rieky Moravy. Výjazd 7:30 – Príchod 9:50Ranná teplota okolo +2 neskôr okolo + 10 Moj stary bike ma odviezol kam som chcel, samozrejme, že som mu v tom musel trocha pomôcť.Po ceste neceste bolo aj dosť blata i […]

Pokračovanie článku

V Emiratoch

Moje cestovanie vlastne zacalo ked som sa vracal zo Slovenska spat do Australie. Zastavil som sa v Dubaji na dva dni. To co som tam prezil bolo fakt super a miestami neskutocne. Prvy den som si presiel Dubaj (autom). Nechal som sa povozit a sofer mi pri tom hovoril zaujmave veci. Videl som slavny 7 hviezdickovy hotel, Jumeira beach (kde byvaju ty najbohatsi v Dubaji), kralovsky palac, Jumeira […]

Pokračovanie článku
Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 28384x
Priemerná čítanosť článkov: 2183x

Autor blogu

Kategórie