Založ si blog

Výlet na bicykli

V nedeľu ráno som sa zobudil a vidím, že bude pekný deň…Našúpal som do seba raňajky, zalial to kafe a poď ho na bicyklový výlet do okolia rieky Moravy.

Výjazd 7:30 – Príchod 9:50
Ranná teplota okolo +2 neskôr okolo + 10

Moj stary bike ma odviezol kam som chcel, samozrejme, že som mu v tom musel trocha pomôcť.Po ceste neceste bolo aj dosť blata i kaluží…niekedy ich bol problém aj obísť…a pripomínalo to troška krajinu tisícich jazier…(aj keď som tam nikdy nebol, ale chcel by som)

No, takže tu ako každý rok je vodná predzvesť, že rieka Morava stúpa a pomaly, ale iste sa začína vylievať…Skúmam hĺbku, skúmam a hovorím si … mám ísť ďalej, nemám? … prejdem to, neprejdem? V tom som v diaľke za mlákou zbadal labute a to rozhodlo. Musím to prejsť, veď to nemôže byť také hlboké… Zo začiatku ani nebolo, v pohode som to prechádzal na bajku suchou nohou, ale cca také 4 metre pred koncom voda náhle stúpla i moje nožičky sa do nej ponorili…Samozrejme som nemal blatníky, takže som mal celé oblecenie premočené, obidve tricka ,topanky čo som mal na sebe som mohol žmýkať, bunda veľmi nepomohla.

Tu nastala ďalšia dilema, lebo po prebrodení prvej mláky a následnom kúsku suchej cesty sa zrazu vynorila mláka ďalšia a podstatne dlhšia i na pohľad hlbšia…Nuž a tu rozhodol za mňa ten kúsok zdravého rozumu čo ešte mám. Nešiel som cez ňu…ale radšej som sa vrátil cez tú, ktorú som už prešiel, aj keď som vedel, že bez toho aby som si zasa nenamočil nohy to nepojde…Ale iná cesta späť neviedla…Musel som zísť z bicykla , pretože sa už nedalo ďalej brodiť, takže som skočil poriadne do tej mláky. A už bolo..

Moja premočená teniska…A zasa som kraťunkú chvíľku rozmýšlal, či mám už ísť domov, keď mám premočené tenisky a či sa na to mokro vykašlem a pojdem ďalej…Nakoniec som si dal dole premočné ponožky a naboso v teniskách a bajkom pokračoval ďalej…

A zrazu mi do očí udreli srnky…a vo mne sa rozhýbal môj mužský inštinkt lovca…A keďže pozerám dokumentárne filmy, tak som sa k nim dostával veľmi nenápadne, tak aby ma neucítili vo vetre a snažil som sa k nim dostať čo najbližšie…

 

Moj zivot v Prahe

08.03.2014

Po dvoch mesiacoch udomacnovania sa v ceskej metropole som sa rozhodol, ze nadisla ta chvila – teda, neviem, aka “ta” chvila napadla prave vam, ale na mna dolahla tazoba vyvolana pocitom, ze volny cas netravim zmysluplne. A tak som sa zamyslel… Po rokoch relativne usporiadaneho zivota, ktory zahrnal aj ciastocne usporiadanie volneho casu, sa zrazu objavila diera. Ziadny serm. Ziadna [...]

Tri zaujimave filmy

14.02.2014

Milovníci filmov si iste všimli istý trend. A to taký, že každoročne vznikajú filmy, ktoré sa hlavne americkému publiku snažia pripomenúť ich históriu. Uplynulý týždeň som si pozrel tri historické filmove novinky natočené minulý rok. Všetky tri sa snažili vyrozprávať čosi z ťaživej minulosti černochov. Učinili tak Američania a Briti. Začal by som spracovaním [...]

To uz aky hnus davaju v telke

02.02.2014

Nastylovať sa za dve hodiny a 500 eur dokážu len skutočné nákupné maniačky. Ale len jedna z nich môže byť tá pravá! Presne takto znie pútavý slogan televíznej relácie, v ktorej si prídu na svoje fashion nepochopené dámy a vševediaci stylisti.Priznám sa, že tento program pravidelne nesledujem, ale občas pri tom nekonečnom prepínaní medzi reklamami, na to človek či chce [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 28337x
Priemerná čítanosť článkov: 2180x

Autor blogu

Kategórie